Rabu, 14 April 2010

Fakta Susu Alpha Lipid

*Tersenarai dalam Papan Utama Bursa Saham New Zealand.

*Lifeline adalah minuman kesihatan dari produk kolostrum yang pertama di dunia.

*Alpha Lipid LifeLine dihasilkan di New Zealand dan dibungkus terus di New Zealand.

*Produk Alpha Lipid LifeLine telah mendapat pengikhtirafan dari Kerajaan New Zealand sehingga di kurniakan 'lambang daun' (Sebilangan kecil sahaja produk yang mendapat pengikhtirafan ini) dengan bangganya dipaparkan ditin-tin produk Alpha Lipid.

*Kolostrum yang terdapat didalam Alpha Lipid LifeLine adalah gred 10 (Terbaik didunia). Mengandungi 41% IgG berbanding produk lain yang hanya mengandungi 10% - 12% IgG sahaja.

*Di Taiwan Alpha Lipid telah menjadi minuman sarapan pagi.

*Diikhtirafkan HALAL oleh N.Z. Islamic Processed Food Management

Rata-rata kesihatan kita semakin hari semakin menurun, ini adalah disebabkan faktor yang tidak dapat kita elakkan seperti faktor meningkat usia dan faktor persekitaran termasuk udara yang kita sedut setiap saat. Begitu juga dengan cara pemakanan kita yang tidak menyihatkan dengan makanan ringan, makanan yang berlebihan lemak dan gula. Kita juga kurang bersenam, sehinggakan ada diantara kita yang langsung tidak pernah bersenam lantan membawa kepada berbagai-bagai penyakit. Tekanan kehidupan dirumah dan ditempat kerja sekaligus melemahkan sisitem imum untuk pertahanan semulajadi badan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan